tisdag, december 16, 2008

Turturduvorna har fastnat på bild ...

Hej!
Min Mamma lyckades fånga dem på bild ... När jag försöker ta en sätter sonen handen för ansiktet :-(
Dom är sååå söta ihop , firade 4 månader i Onsdags ...
med film och mys här hemma , tror ni jag fick vara med ? Nepp vart hänvisad bort , för som sonen sa att de vill inte bli störda med att jag pratar i tele om hur söta de är där de myser framför film mm :-) (men vad då jag tycker ju det hihi) Jag stanna inte hemma , jag satt nere hos grannen titta på tv där ...
Nu ska jag fortsätta med min rentvätt , det lät väl skoj ...
Kram på er till nästa gång .

2 kommentarer:

  1. Men,,, Hallå - var inte flickvännen (brun-röd-hårig,?) eller, va?.... Pussen / kerstint

    SvaraRadera
  2. Jo men var blond innan hon färga :-)

    SvaraRadera