tisdag, december 02, 2008

Hej!! Här kommer en radio , tänkte ni skulle ha något att lyssna på medans ni läser mina inlägg som är så underhållande :-) Idag har jag varit och jobbat , suttit mest i tele där det bara varit telesvar /mobilsvar som mött mitt öra , usch för dessa svarare jag blir så ställd varje gång men finner mig så småningom hasplar ur mig det jag ska säga , låter kanske konstigt mina meddelanden för dem som ska lyssna men tror jag kommer fram med det jag vill ha sagt ändå ... Efter jobbet var jag förbi min bäste väninna , hon har just nu 10 söta hundar ( hon har kennel) Det är chinese crested , och powder puffar hon har :-) 4 st av dem hon har hemma nu är valpar ca 9 veckor gamla , då kan ni tänka er att man smälter och vill ha alla :-) men ska inte ha nån som det är nu har fullt upp som det är ändå , och blir jag sugen så kan jag ju gå förbi henne eller låna en av hennes :-) Sonen har åkt ut med kompisar på skoter de ska till Pagla en backe vi har här utanför och grilla korv mm , härligt för det är ju bara runt 10 minus ute nu ... Mamma får vara hemma ska försöka göra mig nå mat så här på tu man hand inge skoj men äta måste man . Kram så länge alla ....

1 kommentar:

  1. Vad ska du göra i helgen då, när du blir ledig. Posta en vovve till mig, dom verkar snuttiga men se till att vaddera paketet så dom inte fryser ihjäl=)

    SvaraRadera