torsdag, december 04, 2008

Länkar ...

Hej!
Jag har börjat lägga till lite länkar till sidor jag tycker om på vänster sida här i min blogg ... Blandannat har jag länkat till två av mina vänners kennelsidor .
Den med "kineser" det är en mycket mycket god vän till mig som jag uppskattar en massa då hon finns för mig när jag behöver nån , Sonen hennes är en mycket go söt och snäll kille som är omtänksam och skoj vara med ... Hon har en otrolig förmåga att behålla lugnet och ta tag i saker som ska "fixas" .... Min guru när jag behöver veta råd om hundvård mm .
Hon bara är en människa JAG ÄLSKAR ....
Den andra vännen med "golvmoppar" är en het (kubanska) som har tusen järn i elden men som får saker gjort i rasande fart när det ska göras :-) Hon är på sitt framfusiga ärliga sätt en bra vän hon med , vilket gör att det är synd man inte besöker oftare ... Bara ta hennes familj , det är verkligen underhållande aldrig en tråkig stund med dem :-) Kram på er , tänker på er trots den "dåliga" kontakten ... Med hundarna har hon en otrolig uthållighet och omvårdnad ...
Jag ska inte glömma mina andra vänner som verkligen ställer upp för mig när det gäller de har jag med i mina tankar ...
Kram alla ...

2 kommentarer:

  1. Hej

    Ingen fara jag förstod du skickade kramarna till oss båda.
    Kram Marlene

    SvaraRadera