torsdag, december 18, 2008

Hej! Min son har så tur att han får åka på en heldag till Stockholm , Han och tjejen åker tåg imorgon kväll och är där hela Lördagen sen vänder dom tillbaka till Norr Lördag kväll igen ... Mamma får som vanligt stanna hemmavid se till att allt funkar här hemma ... Jag har nog att göra ska ju fixa här hemma och planera inför avresa på Måndag till vårat julfirande borta :-) Längtar verkligen till dess , få träffa mina båda familjer och umgås och äta gott ... Min kära extra lilla syster kommer ju hem , som jag verkligen grattar till klarad tenta :-) Sonen grattar jag okså till mycket fina betyg (stolt mamma ) Igår var sonens flickvän här så vi lagade till baconpannkaka till middag och smulpaj med äpplen till efterrätt , sen baka ungdomarna scones till kvällsfikat , Mums ... Ungdomarna gjorde även ett pepparkakshus som vart sååå fint :) Det var lite nytt från oss ... Kram

1 kommentar:

  1. Hej
    Ville bara önska er en
    God Jul och Gott Nytt År.
    Kram från Marlene

    SvaraRadera