söndag, december 07, 2008

Green Mama Hej, igen .... Tänkte att jag skulle börja med en hälsosam livsföring efter helgerna som kommer , för mycket godsaker för att jag ska vara villig börja nu ... Men tänkte att det sen är dags börja kanske man får nåt år extra till godo :-) Det är ju bara det där med min rökning , hur ska jag med humöret i behåll lyckas sluta med det ??? Ja det ska jag försöka lista ut , har ett sjuhelsikes humör , fråga de som vet haha .... Idag är det kallt mycket kallt ute men har denna helg kännt mig ganska nyttig på en front, och det är att jag gått en massa och då menar jag gått ... skönt men kan kännas tradigt ... Jag menar om man nu går en lång promenad om dagen tur och retur det är bra men vad är det om man gör den turen två gånger dagligen med tung väska ... Oki det får mig att känna mig SUPERDUKTIG :-) Hoppas alla ni som får stanna inomhus under filten i soffan med varm dryck och tv tänker på mig när jag traskar .... Kram Kram alla

4 kommentarer:

  1. Du är lyckligt lottad du som har så många tycker om dig, den där sonen verkar vara en riktig raring han med=)=)

    SvaraRadera
  2. Min kommentar tidigare hamnade visst på fel inlägg. Flytta ner det ett steg=)=)=)=)

    SvaraRadera
  3. :-) Ja jag har otrolig tur :-) Ja han är verkligen en charmör hihi ... kram

    SvaraRadera
  4. Du har en utmaning att hämta i min blogg.

    SvaraRadera