fredag, december 05, 2008

Hej !
Jultomten fuskar lite , har fått en tidig julklapp av min Mor ...
Jag har fått köpa ett bord till mitt lilla kök så man kan sitta där inne mysa om man inte vill sitta i vardagsrummet vid matsalsbordet , sen har jag även fått en soffa till min "del" av lägenheten så jag har nåt att sjunka ner i när jag vill läsa och lyssna på musik ...
Åh vad jag ska mysa .... Kramen till min kära Mor , vi har haft våra motgångar här i livet men har lyckats övervinna det eftersom , jag har nog orakat många grå på mamma i min ungdom ... inte med vilje men har försökt att ge henne kärlek även om det är på mitt sätt , Hon är ju min Mor trots allt och jag Älskar henne .
Inte för det materiella , Utan för att hon just är MIN MAMMA .
Jag har andra i mitt liv som ställt upp för oss då jag varit i min värsta tonårstrots , det är mina Fosterföräldrar som jag valde att få åka till när det var som jobbigaste , de är det bästa som hänt mig de fick mig att stanna upp istället för att fly när det inte gick som jag ville ...
Deras barn har betytt mycket de med , mer än vad de tror trots att barn var det sista jag ville utsätta min tonårstrots för , De finns i mitt liv än idag och för min son ... Det är fantastiskt , absolut inget att rekomendera att vara som jag var som tonåring men jag hade otrolig tur som ändå hamnade rätt ... Med hjälp av rätt människor TACK FÖR ATT NI FINNS FÖR MIG OCH MIN SON ....
Kramen alla ...

2 kommentarer:

  1. Hmmm, är det meningen att man ska bli avundsjuk nu=) skojar bara, vad fina dom är, nog behöver man väl ett bra köksbord att sitta och äta vid. Soffan verkar inte fy skam den heller=)

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Jag hade ju bara köksbordet jag har, till låns och dom ska ha tillbaka det så det kommer till nytta det nya :-)

    Nej inte meningen att bli avundsjuk utan meningen vi ska ha en mysig plats sitta på då du kommer fikar :-) Kram

    SvaraRadera