tisdag, december 16, 2008

Sjuk ...

Hej ! Jag har varit sjuk ett tag nu och börjar vara rätt så less på det , Börja med högra örat tidigare i år efter en förskylning fick jag jätteont bara man rörde på huden sen svällde ingången igen , sov inte mm fick medicin och 7 kompress remsor indränkta med asollösning trots att det gjorde ont som fn när de skulle få det in genom det minimala uppsvällda hålet så var det det skönaste jag varit med om .... Det vart bra med örat efter avslutad medicinering .... SÅ vart jag förskyld för några veckor sedan och började få samma känningar i vä öra , så jag fick samma medicin igen det lätta och vart lugnt , Blä ... Kommer som en storm förra Tisdagen fick ont i vä öra ... till läkare illa infektion i hörselgången , tre tabletter om dan i tio dagar plus en kombinerad kortison/antibiotika droppar till örat tre gånger om dagen kändes som jag bara fyllde örat med "skvalp" som tryckte på så jag var upp en tre gånger per natt för att det gjorde så fruktansvärt ont varje gång värktablett gick ur ... Nu har det lugnat ner sig men inte bra ... Ska ringa läkare igen , hon vill skriva remiss till Öron ... Kanske det är dags att de får kolla vill för allt i världen inte vara med om det igen ... Nu vet jag hur de som inte hör riktigt har det :-( Kramen alla nu ska sjuklingen krama kudden ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar