måndag, mars 02, 2009

Bilderna säger allt ...

Hej!
Här kommer lite bilder på min bäste väns hundar som ingår i hennes kennel www.tiangous.com (även hon som är fotografen (mycket bra sådan tycker jag )
Har äran få umgås med dem i mellanåt , och det sätter verkligen guldkant på tillvaron det är en upplevelse kan jag lova , de är livfulla , keliga , busar , små pirayor (ibland) men söta sådana ... Har energi som bara den , härligt .....
Först ut är "Sune"som är en Powder Puff hane , full av bus och trots , charmig som attan ...
Näste är "Shaggy" En supervacker "naken kines" som är det goaste och kramigaste som finns , är även en riktig speeder :-) Här kommer bild på "Foxy" (syster till Shaggy) En brud som verkligen vet vad hon vill håller ordning på flocken , Men go ochså , den av allihopa som sitter "djupast" i mitt hjärta för hon var trots allt först av dem , och hon har jag spenderat mera med .... "Ecco"(son till Shaggy) det lilla charmtrollet man bara älskar han :-) och "Shaggy"snyggingen ...
Och här kommer "Yolanda" absolut den mest underbara tjej jag träffat , så härlig , go , mysig ... ja hon bara är super ....

2 kommentarer:

  1. Är det frukosten till vovven på nästa inlägg=)

    SvaraRadera
  2. Haha ... om hon hade velat men hon vart kompis med Foxy stor skillnad på storleken :-)

    SvaraRadera