måndag, mars 09, 2009

Mat ...

Diamantia.com Hej! Ska gå på affären handla lite tillbehör till maten jag ska göra de närmaste dagarna det kan vara frustrerande ibland för det man ska ha finns inte alltid på den affären man går till utan finns på någon annan , ja det kan bli ett otroligt rännande ändå är det inget speciellt konstigt märke eller tillbehör man använder men de har bara beslutat att ta bort det ur sortimentet och ta in nå annat ... Okej det kan ju inte finnas allt bara för att jag vill det , men jag vill ju bara lufta min frustration över det när jag är en gående människa (ingen bil , och nu på vintern ingen cykel... ) Jag är ju miljö"snäll ju :-) Ja ja jag har bara inte fått tummarna ur .... Och tagit klart mitt "kort" jag har det för bra kanske att mina söta vänner ställer upp kör :-) Nu hoppas jag att de inte läser det här och konpirerar ihop sig mot mig så jag måste ta mitt"kort" ... Nu ska jag ge mig iväg så jag hinner innan de stänger ... // Kramen alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar