lördag, mars 21, 2009

En bild från 1999

Måste bara lägga upp den här bilden på min son och min lilla syrra. Dom är så otroligt söta ... Synd bara att de växer och blir stora :-) Nu är det framtida barnbarn och syskonbarn man får vänta på .... För övrigt ska lilla syster gifta sig i Maj sååå skoj men så skrämmande att det gått så fort att hon blitt så vuxen :-) Kan tillägga att snart är hon färdig Sjuksköterska (då är det bara de flyttar upp så får hon sköta mig när jag blir gammal haha ) , med andra ord en duktig syrra .... Kram till er .....

2 kommentarer:

  1. Tänk att den lilla pluttpojken är numera två decimeter längre än linda och att linda får ner båda sina fötter i hans 46:er =)

    SvaraRadera
  2. Åhh så söta vi är! självklart ska jag komma och ta hand om dig när du blir gammal. Men då får jag väl skynda mig, det är väl inte så länge kvar nu. =) =) =) =)

    SvaraRadera