måndag, mars 02, 2009

"Min promenad bästis"

Här är en bild på den härligaste och goaste Rottis dam jag känner , jag brukar "kidnappa" henne på promenader , då går vi ibland på piraten köper oss godis som vi delar på :-) eller så går vi en långsträcka och busar lite ... Indra är hennes namn och jag är stolt granne till henne och hennes familj som är ett härligt gäng :-) Jag är glad att ha dem till granne skulle för allt i världen inte vilja ha nån annan ... (Indras förtjänst hihi) Nu har jag "Kidnappat" ett foto från hennes hemsida bara för att kunna visa henne för er ... Ps! Ska "kidnappa" fler bilder sen när de har laddat upp de nya husse tog igår :-)

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging, det är jättefina hundar rottisar, men lite för mycket hund om man inte är en riktig sportfåne=)

    SvaraRadera