torsdag, februari 19, 2009

Tjurig ...

Jag har ont , ont som fn i mina leder , händer/handleder min höft (kronisk inflammation i vänster höftled , snea rygg ......
Men jag är tjurig , vill vara frisk hatar verkligen att ha ont , jag biter ihop strävar på gör det jag blir bedd att göra , sen kommer jag hem då börjar det, jag tar morfintabletter jag måste lägga mig sover en stund om jag kan , men jag ska ju göra middag det ska plockas det ska tvättas jag ska umgås med sonen man ska vara trevlig med vänner mm
Jag orkar inte , jag orkar bara inte vara trevlig alltid , att alltid ställa upp ... Men jag gör det och biter ihop ....
Häromdagen stötte jag på en bekant vilken det var länge sedan jag mött som undra om jag varit till en gemensam bekant på sistone , jag svarade att jag inte har det , det har varit mycket och jag har varit dålig , hon lägger huvudet på sne säger: Men du ser ju så kry ut , du är ju här .... och går .....
DET ÄR INTE ETSAT I PANNAN PÅ MIG ATT JAG LIDER , jag vill i bland bara lägga mig ner skrika JAG HAR ONT FATTA!!!!! Ni behöver inte förstå men ha tålamod ...
Jag orkar inte "ränna" omkring som man gjorde förr , det är mer och mer hemma för min del , jag är social jag tycker om alla mina nära och kära men jag orkar inte kroppligt komma så ofta som jag vill , men ni vet var jag bor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar