tisdag, februari 03, 2009

Lite seg..

SÅ glad som tjejen på bilden är jag inte , jag är sjuk :-( inge skoj alls ....
börja med att jag har haft ont i huvudet sen igår så bara jag rörde mig snurra hela planeten det kan jag lova var riktigt läskigt och jobbigt , för även om jag är sjuk känner jag att jag måste få nåt gjort hemma ...
Men det gick inte igår med den yrseln så jag satt med myror i benen eller halvlåg i soffan stirra på film efter film (ni kan inte ana hur rastlös jag var ..
Kände absolut inte för att göra nå middag då jag mådde som jag gjorde så min lösning var att ta fram ur frysen en pastagratäng som jag gjort , och
två köttbitar det bara skulle vara att värma upp , göra mos till med vatten
från vatten kokaren lätt och enkelt och gott , men se det var nåt sonen
tyckte var icke ätbart ?? Ja , vad gör man .... Det löste sig ....
Idag har det varit huvudvärk lite segt , men yrseln har lagt sig phu så jag
Det är otroligt vad en tonåring kan lämna framme saker , och ändå tycka
att det är städat till man drar en trasa på hyllan eller tv:n i hans rum hua
tur som är så hjälper han till om jag behöver , men det blir på hans sätt
(så som höns mamma är man där och finputsar) behöver inte säga mer :-)
Nu ska den här sjuklingen in i dusch sen mysa upp sig i soffan för ännu
en film .... Kramen alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar