fredag, november 21, 2008

Tid!

Hej! Nu ska jag försöka seriöst komma igång med denna sida :-) Okej jag har sagt det ett par gånger men händer en del runt om en just nu som tar tiden jag skulle vilja lägga här ochså . Jag förstår mig inte på det där med tid skulle vilja att dagarna var längre så man hann mera .. Jag har börjat arbetspröva som det heter jag har kommit till Medborgarskolan här i min "By" och jobbar med en tjej som otroligt nog fått mig som att framstå som en någorlunda tyst . Fråga mina vänner omkring mig så säger dom att det är otroligt om det finns någon som pratar mer än mig :-) Men jag hitta min överkvinna i det så till den grad att jag faktiskt blir tyst :-) Hon är ett otroligt energiknippe , och vi går bra ihop har så mycket ideer om kurser mm jag hoppas jag ska kunna vara kvar där :-)

1 kommentar:

  1. Om du bloggade lika flitigt som du pratar så skulle vi inte hinna läsa allt=)

    SvaraRadera