torsdag, november 27, 2008

Pengar ....

Respito.com ... Hej igen ... Har haft en bättre dag i dag . Har betalat räkningar (okej inte skoj , men bra att göra ) Nu är det snart Jul den närmar sig med superfart , och tankarna på vad man ska ge sina nära och kära tränger på , Jag tycker om att ge saker som har nytta , men även personliga saker .. Det som känns tungt är att inte få den minsta uppskattning för det man trott skulle vara en fin gåva , det läggs åt sidan och bara ligger där .. kanske är det så att man ska börja med julmailinglistor mellan varandra med önskningar som kan vara lämpligt komma med och bocka av så ingen annan köper samma sak och så kanske det blir vad mottagaren "accepterar"vill ha .. Jag vill ju inte sluta med paket älskar paket och vet att många med mig gör detsamma (jag själv blir glad om det är ex: sockar jag får eller en kökshandduk med skoj motiv , det är inte storleken eller kostnaden utan tanken och naturligtvis paketet :-) ) JAG ska inte sluta med det så mina nära och kära får stå ut såvida de inte sänder en mailinglista till mig :-) Kramen alla ....

2 kommentarer:

  1. Hej lilla snutteruttan, försöker du starta en ny reklamkanal=)=)Pizza är gott i vilken form som helst=)

    SvaraRadera
  2. Haha nä men jag hamna i nått så :-)

    SvaraRadera