fredag, november 21, 2008

Helg !

Hej !
Min son ska med flickvänen till Mormor och våldgästa dem i helgen så jag blir ensam här hemma med våra två katter , lite avis är jag dock då min mamma och hennes sambo köpt en sååå söt liten hund som de kallar Chanel , de ska få följa med på en "jul" träff hos uppfödaren där de flesta av de som köpt hund av kommer att vara .... bara tanken se en helt gäng med de söta hårbollarna får mig att bara VILJA med men det får jag inte :-(
Visst är hon söt lilla Chanel ?
Men jag har annat göra , vi har Invigning i våra nya lokaler som vi flyttat till Medborgarskolan ... vi ska ha trolleri , lydnadsuppvisning med hund , street dance uppvisning mm skoj så ska vi sälja fika ha fiskdamm mm så jag kommer ha annat att tänka på ..

1 kommentar:

  1. Hej
    Hittade din blogg genom Åsas sida. Chanel blir nog ganska stor till slut. Ha det bra. Marlene

    SvaraRadera