måndag, maj 25, 2009

Bröllop

Min kära lillasyster har gett sina löften till Linus den 23/5 i Gamelsatadskyrka ....

Jag är inte på något sätt religiös men att komma in i en kyrka är trots allt nått mäktigt de är så vackra . Och att få se ett så vackert par i den och så gör det ännu mera mäktigt , det riktigt "snörper" till i magen och känslorna svajjar till , ögonen vill till att svämma över av glädje och känsla ...

Jag önska all lycka i världen till Linda och Linus som är bland de finaste som finns de jobbar hårt för en bra framtid för sig själva och framtida barn ... Nu är det först en Amerika resa som väntar där de ska resa runt lite i tre veckor och som jag hoppas de riktigt ska njuta av :-)

/// Kramen till alla

2 kommentarer:

  1. Det var ju ett vackert par. Fast jag måste säga att det inte var den bästa bilden på bruden. =)Jag tror att det kan finnas bättre.

    SvaraRadera
  2. Jag är ledsen men den enda bilden jag fått på datorn än så länge Mamma har både filmat och fotat men inte hunnit få det än , det här var en bild Alexander tog ... Men ni var söta på alla ändå ... tyckte klänningen var super fin ... ni var båda sååå fina ett minne för livet // Kram

    SvaraRadera